problem z odinstalowaniem dysku google

Jak zaktualizować dysk Google? Problem z Kopią zapasową i synchronizacją w usługach Google – nie działa, nie można odinstalować / zainstalować

Poniżej opiszę jak rozwiązać problem gdy podczas uruchamiania Kopi zapasowej i synchronizacji w usługach Google potocznie zwanym Dyskiem Google wyświetlany jest komunikat:

Zaktualizuj aplikację Kopia zapasowa do najnowszej wersji, aby uzyskać dostęp do nowych i ulepszonych funkcji.

Problem z Dyskiem Google – Kopia zapasowa i synchronizacja w usługach Google

Klikamy OK i nic więcej się nie dzieje, nie uruchamia się Kopia zapasowa. Nie działa synchronizacja z chmurą i co ciekawe nie można także zainstalować ponownie (wyskakuje błąd: error 1603 msg) ani odinstalować tej aplikacji z komputera. Podczas próby odinstalowania pojawia się komunikat:

Wyświetlany jest komunikat: Click OK to try again, or enter an alternate patch to a folder containing the installation package ‚gsync64.msi’ in the box below.

NAPRAWMY TEN PROBLEM!

Przechodzimy do strony Microsoft zawierającej narzędzie do naprawy problemów uniemożliwiających instalowanie lub usuwanie programów:

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed

Pobierzemy program: MicrosoftProgram_Install_and_Uninstall.meta.diagcab, który po uruchomieniu zapyta, z którą aplikacją mamy problem.

Po chwili narzędzie do rozwiązywania problemów z instalowaniem i odinstalowywaniem programów od Microsoft poradzi sobie szybko i odinstaluje Backup and Sync from Google (po polsku Kopia i synchronizacja w usługach Google).

Rozwiązywanie problemow z instalowaniem i odinstalowywaniem programów Microsoft – Naprawiony!

Trudno powiedzieć co było przyczyną tego problemu. Na początku podejrzewałem Aktualizację Windowsa 10 w tym samym czasie dwa razy uruchamiałem komputer bo właśnie aktualizacja systemu tego wymagała. Później miałem także problemy z programem antywirusowym Kaspersky. Do końca nie wiem co spowodowało powyższy błąd, ważne, że udało go się naprawić.

Ten wpis pomógł Tobie? Ty też możesz pomóc innym: